مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-24اقتصادي

فارس من| انتقاد مردم از ناایمنی خودروهای تولیدداخل در تصادفات و بی کیفیتی بدنه


مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در فارسِ من، ضمن انتقاد از تولید خودروهای بی کیفیت توسط ایران خودرو و سایپا، گلایه دارند که بدنه این خودروها کیفیت و استحکام لازم را در حوادث رانندگی ندار د.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه  فارس من با ثبت پویشی با عنوان (کیفیت ضعیف بدنه خودروهای داخلی ارتقا یابد) عنوان کرده اند که باید در جهت حفظ ایمنی و جان سرنشینان خودروها، کیفیت بدنه خودرو افزایش یابد.

  مخاطبان خبرگزاری فارس نوشته اند: 2 شرکت بزرگ خودروساز کشور، خودروهایی را به بازار عرضه می کنند که متاسفانه بدنه آنها کیفیت و استحکام لازم را در حوادث رانندگی ندار د به طوری که در یک برخورد معمولی نیز بدنه خودروها دچار فرورفتگی می شود.

    ثبت کنندگان این پویش عنوان کرده اند: جهت اثبات این ادعا مسئولان مرتبط می توانند تست فنی بدنه خودرو 207 مدل 1395 را با 207 مدل 1402 مقایسه کنند تا ببینند چه میزان کیفیت متفاوت است.

  چندی پیش، مهدی اسلام پناه ، رییس سازمان استاندارد، درباره آخرین وضعیت اجرای استانداردهای 85 گانه خودروها گفته بود:  تلاش ما این است که خودروهایی که در شُرف اجرای کامل استانداردها هستند، تا پایان سال به اجرای استانداردهای 85 گانه برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| انتقاد مردم از ناایمنی خودروهای تولیدداخل در تصادفات و بی کیفیتی بدنه

فارس من| انتقاد مردم از ناایمنی خودروهای تولیدداخل در تصادفات و بی کیفیتی بدنه